Jump to content
Bazuinen

Meest gestelde vraag op het Internet (1)


Recommended Posts

4 hours ago, Hetairos said:

De zevende (en laatste) van de meest gezochte vragen op het Internet met betrekking tot geloof en religie is:

  • Kan ik God persoonlijk leren kennen?

Hoe zouden jullie deze vraag beantwoorden?

PS: Stel dat deze vraag op straat aan jou wordt gesteld.

PS: Misschien is deze vraag al enigszins besproken, maar stel nu eens dat iemand dit aan je vraagt die onze uiteenzettingen nog niet heeft gelezen. Hoe leg je dan je visie uit (aan een volslagen leek?)

Nog even een toevoeging bij deze 7e vraag. 

Naarmate God's geest in de gelovige toeneemt en men zich er meer voor openstelt geloof ik wel dat men beter luisteren leert. Je leert onderscheiden wat van jezelf is en wat van God's geest afkomstig is. Zo kun je dus ook selectief luisteren en je draagt dus zelf ook enige verantwoording naar welke geest je luistert. En door voortdurend de 'goede' geest te kiezen zal zich ook een wenselijk automatisme instellen. Vanzelf zonder hoeven nadenken goed kiezen en God volgen. Dan ben je goed bezig. Ik ga hier verder over nadenken. Hier raken we iets belangrijks waar meer over te zeggen valt. Wel ervoor waken dat we niet vervallen in zweverige taal. Concreet houden. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Willempie said:

In de Bijbel staan tal van voorbeelden dat God dat wel doet. Ook zijn er tal van getuigenissen van mensen die hebben meegemaakt dat ze Gods stem hoorden. Dat zijn heus niet allemaal leugenaars of psychiatrische patiënten. Ook ik heb het meegemaakt, tijdens een bijzonder gevaarlijk moment in mijn leven. Zo heeft Hij mij gered. Anders was ik hier niet meer geweest. Wij kunnen God niet beperken in wat Hij wel of niet doet of kan doen.  

Laten we er dan rekening mee houden dat God kiest hoe Hij zich openbaart. Misschien past Hij zich aan aan de ontvangstmodus van de gelovige? Ik heb nog nooit stemmen gehoord. Wel ervaar ik duidelijk krachten die mij bewegen of stoppen en in een bepaalde richting sturen. En mijn gedachtenwereld sturen. Dit heb ik bij herhaling mogen ervaren. Heel bijzonder. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Hetairos said:

De eerste meest gezochte op het Internet met betrekking tot geloof en religie is:

  1. Heeft leven een doel?

Hoe zouden jullie deze vraag beantwoorden?

Ja want alles in het leven heeft een doel: voortplanten. 🙂 En niet alleen dat, want het leven dient niet enkel voortplanten als doel. kijk naar de hele cyclus van het leven, systemen gebouwd op systemen, afhankelijk van elkaar en dus in functie/doel van elkaar.  De zee die ons van zuurstof voorziet, de planten die onze stikstof opnemen, planten die bodems verrijken en andere planten die de bodem uit putten maar vruchten leveren. Waaronder dan nog eens een heel netwerk mycelium functioneert.

Heeft een zaadje doel? Welk doel zou de mens nu dienen Hetairos? Algemeen bekeken.

6 hours ago, Hetairos said:

Is er een God?

Ik geloof van wel ja.

6 hours ago, Hetairos said:

Waarom staat God het lijden toe?

@Flawless victory deelde daar een link over, die beweert dat God het lijden voorzag. Door het lijden beseffen we hoe goed het goede werkelijk is. Of zoiets 🙂 Het was alleszins deze link om er de volledige context in het breed van te vernemen: https://goedbericht.nl/ouweneel-over-gods-raad/

6 hours ago, Hetairos said:

Verdwijnt het Christendom?

Neen, maar ze zal wel aan populariteit blijven verliezen. Zeker in een tijdsgeest van vandaag.

6 hours ago, Hetairos said:

Is de Bijbel betrouwbaar?

De Bijbel is betrouwbaar omdat ze gelijk loopt met de natuurlijke orde. De Bijbel bestuderen kan een mens verrijken en het is een moreel kompas dat onveranderlijk door de tijd is gebleven. Dus ja, zéér betrouwbaar als je het mij vraagt.  Maar is de lezer even betrouwbaar?

6 hours ago, Hetairos said:

Kan ik God persoonlijk leren kennen?

Ja via de Zoon en de Heilige Geest. Ik vind deze als Personen zien persoonlijk belangrijk om een persoonlijke relatie op te bouwen.

Romans 3:4 ...let God be true, but every man a liar; ...

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Boaz said:

Ik heb nog nooit stemmen gehoord.

Het is dan ook uitzonderlijk. Ik heb het daarna ook nooit meer op die manier meegemaakt. Het is voldoende om dagelijks tijd vrij te maken om stil te zijn en de Bijbel te lezen en als God ons duidelijk maakt dat we iets wel of niet moeten doen, te gehoorzamen.

Link to comment
Share on other sites

Quote

 

De eerste meest gezochte op het Internet met betrekking tot geloof en religie is:

  1. Heeft leven een doel?

Hoe zouden jullie deze vraag beantwoorden?

 

9 hours ago, Flawless victory said:

Als de vraagsteller dit antwoord krijgt: "42 is het doel van het leven.", kan het zijn dat hij/zij/+ overweegt er dan maar een eind aan te maken.   

Voor persoonlijke berichten of inhoudelijke vragen/opmerkingen met betrekking tot wat ik heb geschreven:

 Veritas Illustrat

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Hetairos said:

Als de vraagsteller dit antwoord krijgt: "42 is het doel van het leven.", kan het zijn dat hij/zij/+ overweegt er dan maar een eind aan te maken.   

Ik zou de vraagsteller dan ook geen antwoord geven maar vragen wat hij er zelf van denkt en dan daarop aanhaken.  Mijn antwoord was voor jou bedoeld. Maar ik begrijp dat je het simpeler wilt. Het doel van het leven is te groeien in liefde en wijsheidskennis.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Flawless victory said:

Ik zou de vraagsteller dan ook geen antwoord geven maar vragen wat hij er zelf van denkt en dan daarop aanhaken.  Mijn antwoord was voor jou bedoeld. Maar ik begrijp dat je het simpeler wilt. Het doel van het leven is te groeien in liefde en wijsheidskennis.

Uit de vraagstelling had je al kunnen concluderen dat ik persoonlijk geen antwoord van jullie verwachtte; Ik heb die vraag: "wat is het doel van het leven" allang niet meer. Denk jij van wel dan? Als dat zo is, heb je in feite niets begrepen uit alles wat ik tot nu toe aan jullie heb toevertrouwd.

Overigens vind ik jouw reactie op de vraagstelling zelf, nu wel in orde. Ikzelf zou ook eerst een stel oriënteringsvragen stellen. Je weet immers niet waarom iemand een dergelijke vraag stelt. Wat jouw reactie (en die van de meeste anderen) me wel duidelijk maakt is de vooringenomenheid waarmee jullie het forum benaderen. Dat kan echter ook niet anders, want het forum kan nooit een life-contact vervangen.

De zeven vragen zijn allemaal 'getuigenis' vragen. En getuigen werkt op een forum per definitie nooit, mijns inziens.

Voor persoonlijke berichten of inhoudelijke vragen/opmerkingen met betrekking tot wat ik heb geschreven:

 Veritas Illustrat

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Hetairos said:

Uit de vraagstelling had je al kunnen concluderen dat ik persoonlijk geen antwoord van jullie verwachtte; Ik heb die vraag: "wat is het doel van het leven" allang niet meer. Denk jij van wel dan? Als dat zo is, heb je in feite niets begrepen uit alles wat ik tot nu toe aan jullie heb toevertrouwd.

Overigens vind ik jouw reactie op de vraagstelling zelf, nu wel in orde. Ikzelf zou ook eerst een stel oriënteringsvragen stellen. Je weet immers niet waarom iemand een dergelijke vraag stelt. Wat jouw reactie (en die van de meeste anderen) me wel duidelijk maakt is de vooringenomenheid waarmee jullie het forum benaderen. Dat kan echter ook niet anders, want het forum kan nooit een life-contact vervangen.

De zeven vragen zijn allemaal 'getuigenis' vragen. En getuigen werkt op een forum per definitie nooit, mijns inziens.

Kun je niet meedenken in mijn antwoord op het doel van het leven? 

Wellicht is mij jouw visie op het doel van leven ontgaan. Of ik herinner het me niet. Kun je dat in het kort vertellen? 

Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2024 at 5:07 PM, Hetairos said:

De eerste meest gezochte op het Internet met betrekking tot geloof en religie is:

  1. Heeft leven een doel?

Hoe zouden jullie deze vraag beantwoorden?

Je stelt dat de lezer uit de vraagstelling kan concluderen dat je geen antwoord verwacht. 

Ik heb 'm een paar keer herlezen maar ik krijg hier de indruk dat je wel degelijk een antwoord zoekt en erover van gedachten wil wisselen. 

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Hetairos said:

Uit de vraagstelling had je al kunnen concluderen dat ik persoonlijk geen antwoord van jullie verwachtte; 

 

Zo de waard is vertrouwt ie zijn gasten. Ik dacht dat je positief bezig was om samen het forum verder op en uit te bouwen. 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Flawless victory said:

Zo de waard is vertrouwt ie zijn gasten. Ik dacht dat je positief bezig was om samen het forum verder op en uit te bouwen. 

Daar gaan we weer... 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Willempie said:

Het is dan ook uitzonderlijk. Ik heb het daarna ook nooit meer op die manier meegemaakt.

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat God's Geest op meerdere manieren werkt. En in een acute noodsituatie zal de Geest dan ook meteen opgemerkt willen worden. Dan is een stem een duidelijk signaal. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Boaz said:

Kun je niet meedenken in mijn antwoord op het doel van het leven? 

Wellicht is mij jouw visie op het doel van leven ontgaan. Of ik herinner het me niet. Kun je dat in het kort vertellen? 

Uit alle berichten en reacties die op jullie forum schrijf vertel ik dat ik maar één prioriteit en doelstelling ken in mijn leven en dat is het kennen van Jezus Christus. Hij is mijn leven, de enige weg die ik wil en kan gaan en de enige Waarheid die ik wil horen. Zijn Geest bevestigt mij dat ik Zijn kind ben en die vervult mij met een vreugde die in mij wordt tot een bron van Levend Water waar ik naar hartelust uit kan drinken.

Hét doel in mijn leven heb ik dus al gevonden. Het gaat in dit geval echter om herkenbaarheid, Boaz. Als onze doelen namelijk niet hetzelfde zijn, komt mijn in conflict met dat van jullie. Het is hetzelfde type conflict dat ook altijd ontstond tussen Jezus en de wetgeleerden uit Zijn dagen in het vlees. Degenen die vleselijk zijn, zullen altijd degenen die uit de Geest zijn geboren, vervolgen. Jezus voorspelde dit al: ze zullen jullie ook vervolgen, evenals Mij. Verblijd je dus, want je naam is opgetekend in de Hemel. 

Dat alles troost mij want jullie reacties bewijzen mij, dat ik me met mijn Heer op de goede en enige juiste weg bevindt.

40 minutes ago, Flawless victory said:

ik denk dat je dan in de verkeerde rubriek bezig bent.  Er is speciaal op jouw verzoek een column-rubriek aangemaakt. Misschien passen je berichten daar beter.

Ik wist dat deze opmerking zou komen; de rubriek is bedoeld om mij, en dat wat ik te melden heb, te parkeren op een plek die onder jullie controle staat. Iedereen kan die rubriek gewoon negeren en mij dus meer isoleren dan nu het geval is. Ik heb daar dus bewust nog niet geschreven en dat ga ik dus nu ook niet meer doen.

Als ik iets lees in jullie berichten waar ik over kan en wil zeggen, dan zal ik, indien nodig, een ongeadresseerd citaat plaatsen. En als er dan van jullie weer een emotionele reactie komt zal ik die negeren. Ik kan echter jullie gevoelig, onvolwassen?, reacties voor mijn wijze van communiceren niet voorkomen.

PS: In al de 'internet-vragen' schrijf ik: "Stel dat deze vraag op straat aan jou wordt gesteld." Dus hoe komen jullie erbij dat ik persoonlijk zoek naar een antwoord op de vragen?

Ik zal echter wel eerlijk zijn over het doel van de vragen: ik wilde aantonen dat jullie (op één uitzondering na: @Willempie, in staat zijn, de vragen bij de eerste de beste mogelijkheid te laten ontsporen. Ik moet je zeggen, dat ik niet teleurgesteld ben. De meesten, die hier schrijven, zijn er enkel op gericht hun eigen visie te bewijzen. Met andere woorden: jullie zijn zo overtuigd van het eigen gelijk, dat jullie niet meer in staat zijn om goed te lezen. Bazuinen kan beter omgedoopt worden tot Areopagus.

Voor persoonlijke berichten of inhoudelijke vragen/opmerkingen met betrekking tot wat ik heb geschreven:

 Veritas Illustrat

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Hetairos said:

Uit alle berichten en reacties die op jullie forum schrijf vertel ik dat ik maar één prioriteit en doelstelling ken in mijn leven en dat is het kennen van Jezus Christus. Hij is mijn leven, de enige weg die ik wil en kan gaan en de enige Waarheid die ik wil horen. Zijn Geest bevestigt mij dat ik Zijn kind ben en die vervult mij met een vreugde die in mij wordt tot een bron van Levend Water waar ik naar hartelust uit kan drinken.

Hét doel in mijn leven heb ik dus al gevonden. Het gaat in dit geval echter om herkenbaarheid, Boaz. Als onze doelen namelijk niet hetzelfde zijn, komt mijn in conflict met dat van jullie. Het is hetzelfde type conflict dat ook altijd ontstond tussen Jezus en de wetgeleerden uit Zijn dagen in het vlees. Degenen die vleselijk zijn, zullen altijd degenen die uit de Geest zijn geboren, vervolgen. Jezus voorspelde dit al: ze zullen jullie ook vervolgen, evenals Mij. Verblijd je dus, want je naam is opgetekend in de Hemel. 

Dat alles troost mij want jullie reacties bewijzen mij, dat ik me met mijn Heer op de goede en enige juiste weg bevindt.

Ik wist dat deze opmerking zou komen; de rubriek is bedoeld om mij, en dat wat ik te melden heb, te parkeren op een plek die onder jullie controle staat. Iedereen kan die rubriek gewoon negeren en mij dus meer isoleren dan nu het geval is. Ik heb daar dus bewust nog niet geschreven en dat ga ik dus nu ook niet meer doen.

Als ik iets lees in jullie berichten waar ik over kan en wil zeggen, dan zal ik, indien nodig, een ongeadresseerd citaat plaatsen. En als er dan van jullie weer een emotionele reactie komt zal ik die negeren. Ik kan echter jullie gevoelig, onvolwassen?, reacties voor mijn wijze van communiceren niet voorkomen.

PS: In al de 'internet-vragen' schrijf ik: "Stel dat deze vraag op straat aan jou wordt gesteld." Dus hoe komen jullie erbij dat ik persoonlijk zoek naar een antwoord op de vragen?

Ik zal echter wel eerlijk zijn over het doel van de vragen: ik wilde aantonen dat jullie (op één uitzondering na: @Willempie, in staat zijn, de vragen bij de eerste de beste mogelijkheid te laten ontsporen. Ik moet je zeggen, dat ik niet teleurgesteld ben. De meesten, die hier schrijven, zijn er enkel op gericht hun eigen visie te bewijzen. Met andere woorden: jullie zijn zo overtuigd van het eigen gelijk, dat jullie niet meer in staat zijn om goed te lezen. Bazuinen kan beter omgedoopt worden tot Areopagus.

Toch begrijp ik dit niet helemaal. Je zegt dat de meesten hier hun eigen visie willen bewijzen. Terwijl je een vraag stelt waarop je pas later aangeeft geen antwoord te verwachten en daarbij voor jezelf het antwoord al helemaal klaar en dichtgetimmerd hebt. Ik las daar echt geen retorische vraag. Heb er over nagedacht en een antwoord geformuleerd. Naar nu blijkt voor noppes?

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Hetairos said:

Bazuinen kan beter omgedoopt worden tot Areopagus.

Bazuinen is een hele fijne stek en de naam is uitstekend en getuigt van enorme doordenking. Er is door de Admin alles aan gedaan om het ons (en dus ook jou) naar de zin te maken. 

 

25 minutes ago, Hetairos said:

Uit alle berichten en reacties die op jullie forum schrijf vertel ik dat ik maar één prioriteit en doelstelling ken in mijn leven en dat is het kennen van Jezus Christus. Hij is mijn leven, de enige weg die ik wil en kan gaan en de enige Waarheid die ik wil horen. Zijn Geest bevestigt mij dat ik Zijn kind ben en die vervult mij met een vreugde die in mij wordt tot een bron van Levend Water waar ik naar hartelust uit kan drinken.

Hét doel in mijn leven heb ik dus al gevonden. Het gaat in dit geval echter om herkenbaarheid, Boaz. Als onze doelen namelijk niet hetzelfde zijn, komt mijn in conflict met dat van jullie. Het is hetzelfde type conflict dat ook altijd ontstond tussen Jezus en de wetgeleerden uit Zijn dagen in het vlees. Degenen die vleselijk zijn, zullen altijd degenen die uit de Geest zijn geboren, vervolgen. Jezus voorspelde dit al: ze zullen jullie ook vervolgen, evenals Mij. Verblijd je dus, want je naam is opgetekend in de Hemel. 

Dat alles troost mij want jullie reacties bewijzen mij, dat ik me met mijn Heer op de goede en enige juiste weg bevindt.

Ik wist dat deze opmerking zou komen; de rubriek is bedoeld om mij, en dat wat ik te melden heb, te parkeren op een plek die onder jullie controle staat. Iedereen kan die rubriek gewoon negeren en mij dus meer isoleren dan nu het geval is. Ik heb daar dus bewust nog niet geschreven en dat ga ik dus nu ook niet meer doen.

Als ik iets lees in jullie berichten waar ik over kan en wil zeggen, dan zal ik, indien nodig, een ongeadresseerd citaat plaatsen. En als er dan van jullie weer een emotionele reactie komt zal ik die negeren. Ik kan echter jullie gevoelig, onvolwassen?, reacties voor mijn wijze van communiceren niet voorkomen.

PS: In al de 'internet-vragen' schrijf ik: "Stel dat deze vraag op straat aan jou wordt gesteld." Dus hoe komen jullie erbij dat ik persoonlijk zoek naar een antwoord op de vragen?

Ik zal echter wel eerlijk zijn over het doel van de vragen: ik wilde aantonen dat jullie (op één uitzondering na: @Willempie, in staat zijn, de vragen bij de eerste de beste mogelijkheid te laten ontsporen. Ik moet je zeggen, dat ik niet teleurgesteld ben. De meesten, die hier schrijven, zijn er enkel op gericht hun eigen visie te bewijzen. Met andere woorden: jullie zijn zo overtuigd van het eigen gelijk, dat jullie niet meer in staat zijn om goed te lezen. Bazuinen kan beter omgedoopt worden tot Areopagus.


Jammer dat je vragen geen open vragen waren dan. Dat je naar eigen zeggen een valstrik spande voor je medeforummers. Want ik vond dat je enorm goed bezig was. Ik vond het alleen jammer dat je al de zeven vragen in één topic neerschreef. Dat leek me wat chaotisch. Het waren stuk voor stuk vragen die je ook en naar mijn idee beter in meerdere aparte topics kunt behandelen.  Ik weiger mezelf over te leveren aan wantrouwen. Dus ik blijf je eventuele toekomstige vragen behandelen als oprechte vragen.     Wij willen jou overigens helemaal niet “parkeren” in de column-rubriek.  Je vragen zijn prima geschikt om een serie columns op te bouwen. Je schreef nu dat je geen antwoorden wilde, dus dan leek mij dat je een column op het oog had.   

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Hetairos said:

Uit alle berichten en reacties die op jullie forum schrijf vertel ik dat ik maar één prioriteit en doelstelling ken in mijn leven en dat is het kennen van Jezus Christus. Hij is mijn leven, de enige weg die ik wil en kan gaan en de enige Waarheid die ik wil horen. Zijn Geest bevestigt mij dat ik Zijn kind ben en die vervult mij met een vreugde die in mij wordt tot een bron van Levend Water waar ik naar hartelust uit kan drinken.

Hét doel in mijn leven heb ik dus al gevonden. Het gaat in dit geval echter om herkenbaarheid, Boaz. Als onze doelen namelijk niet hetzelfde zijn, komt mijn in conflict met dat van jullie. Het is hetzelfde type conflict dat ook altijd ontstond tussen Jezus en de wetgeleerden uit Zijn dagen in het vlees. Degenen die vleselijk zijn, zullen altijd degenen die uit de Geest zijn geboren, vervolgen. Jezus voorspelde dit al: ze zullen jullie ook vervolgen, evenals Mij. Verblijd je dus, want je naam is opgetekend in de Hemel. 

Dat alles troost mij want jullie reacties bewijzen mij, dat ik me met mijn Heer op de goede en enige juiste weg bevindt.

Ik wist dat deze opmerking zou komen; de rubriek is bedoeld om mij, en dat wat ik te melden heb, te parkeren op een plek die onder jullie controle staat. Iedereen kan die rubriek gewoon negeren en mij dus meer isoleren dan nu het geval is. Ik heb daar dus bewust nog niet geschreven en dat ga ik dus nu ook niet meer doen.

Als ik iets lees in jullie berichten waar ik over kan en wil zeggen, dan zal ik, indien nodig, een ongeadresseerd citaat plaatsen. En als er dan van jullie weer een emotionele reactie komt zal ik die negeren. Ik kan echter jullie gevoelig, onvolwassen?, reacties voor mijn wijze van communiceren niet voorkomen.

PS: In al de 'internet-vragen' schrijf ik: "Stel dat deze vraag op straat aan jou wordt gesteld." Dus hoe komen jullie erbij dat ik persoonlijk zoek naar een antwoord op de vragen?

Ik zal echter wel eerlijk zijn over het doel van de vragen: ik wilde aantonen dat jullie (op één uitzondering na: @Willempie, in staat zijn, de vragen bij de eerste de beste mogelijkheid te laten ontsporen. Ik moet je zeggen, dat ik niet teleurgesteld ben. De meesten, die hier schrijven, zijn er enkel op gericht hun eigen visie te bewijzen. Met andere woorden: jullie zijn zo overtuigd van het eigen gelijk, dat jullie niet meer in staat zijn om goed te lezen. Bazuinen kan beter omgedoopt worden tot Areopagus.

Je schrijft dat het 'kennen van Jezus Christus' je doelstelling in het leven is. Lees ik correct? Ik zie dit 'kennen' als de Weg, die naar God leidt. Want zonder deze kennis verdwaal je tussen de goden van deze wereld. 

Het uiteindelijke doel is zoals in Genesis: God wil bij de mensen zijn op een paradijselijke aarde. 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Thinkfree said:

😂

Is deze schaterlach een reactie op mijn post? Indien ja, dan zou het fijn zijn als je toelichten kan met woorden. Dan kunnen we in gesprek gaan en meningen naast elkaar leggen. 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Thinkfree said:

😂

 😂😉. Ik denk dat ik je lach inmiddels begrijp en deel.  Maar ik ga het niet uitleggen want dit wordt een gebed zonder end dan.   Ik vond het wel een mooie topic. Ik heb genoten van de oprechte en inhoudelijk heldere antwoorden van alle deelnemers,  zowel van jou, van Willempie als van Boaz.  

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Flawless victory said:

 😂😉. Ik denk dat ik je lach inmiddels begrijp en deel.  Maar ik ga het niet uitleggen want dit wordt een gebed zonder end dan.   Ik vond het wel een mooie topic. Ik heb genoten van de oprechte en inhoudelijk heldere antwoorden van alle deelnemers,  zowel van jou, van Willempie als van Boaz.  

 

Ik heb wel behoefte aan opheldering van Thinkfree. Is die schaterlach vanwege mijn antwoord? Jij deelt 'm... 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Boaz said:

Ik heb wel behoefte aan opheldering van Thinkfree. Is die schaterlach vanwege mijn antwoord? Jij deelt 'm... 

Nee. Die schaterlach is niet vanwege jouw antwoord.  Althans volgens mij niet. Ik lig ook in een deuk inmiddels.  Heerlijk om erom te kunnen lachen. Laten we dit topic gewoon voortzetten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...