Jump to content
Bazuinen

Meest gestelde vraag op het Internet (1)


Recommended Posts

3 hours ago, Flawless victory said:

Ik vond het alleen jammer dat je al de zeven vragen in één topic neerschreef. Dat leek me wat chaotisch. Het waren stuk voor stuk vragen die je ook en naar mijn idee beter in meerdere aparte topics kunt behandelen.

Ik heb deze samengevoegd om de meest gestelde vragen in 1 onderwerp te bundelen. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Just now, admin said:

Ik heb deze samengevoegd om de meest gestelde vragen in 1 onderwerp te bundelen. 

Okay dank voor de toelichting.  Ik vind de vragen achteraf ook eigenlijk heel goed in 1 topic kunnen. Het liep goed, totdat er een misverstandje optrad en Hetairos zijn ontboezemingen deed over zijn naar eigen zeggen verborgen doelstelling met dit topic (wat ik inmiddels niet meer geloof).

Link to comment
Share on other sites

Just now, Flawless victory said:

Okay dank voor de toelichting.  Ik vind de vragen achteraf ook eigenlijk heel goed in 1 topic kunnen. Het liep goed, totdat er een misverstandje optrad en Hetairos zijn ontboezemingen deed over zijn naar eigen zeggen verborgen doelstelling met dit topic (wat ik inmiddels niet meer geloof).

Ik dacht oprecht dat hij antwoorden zocht. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Flawless victory said:

Okay dank voor de toelichting.  Ik vind de vragen achteraf ook eigenlijk heel goed in 1 topic kunnen. Het liep goed, totdat er een misverstandje optrad en Hetairos zijn ontboezemingen deed over zijn naar eigen zeggen verborgen doelstelling met dit topic (wat ik inmiddels niet meer geloof).

Ik vind het ook wel een leuk onderwerp, op het buzzen na dan. 🤭

Het kan nog alle kanten op.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Hetairos said:

Als de vraagsteller dit antwoord krijgt: "42 is het doel van het leven.", kan het zijn dat hij/zij/+ overweegt er dan maar een eind aan te maken.   

Bij jouw eerste vraag, waar ik op antwoordde, had je niet geschreven dat het zou gaan om de vraag van een derde. Je stelde:

On 6/12/2024 at 5:07 PM, Hetairos said:

De eerste meest gezochte op het Internet met betrekking tot geloof en religie is:

  1. Heeft leven een doel?

Hoe zouden jullie deze vraag beantwoorden?

 

En daarom antwoordde ik rechtstreeks aan jou met het getal 42 en een link naar zowel de Griekse als de Hebreeuwse betekenis van 42 in Strong’s Concordance.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Hetairos said:

Uit de vraagstelling had je al kunnen concluderen dat ik persoonlijk geen antwoord van jullie verwachtte; Ik heb die vraag: "wat is het doel van het leven" allang niet meer. Denk jij van wel dan? Als dat zo is, heb je in feite niets begrepen uit alles wat ik tot nu toe aan jullie heb toevertrouwd.

 

 

 

Ter verheldering: Je stelde de vraag aan (o.a.) mij. Ik gaf je antwoord. Daarmee impliceer ik niet dat jij er zelf geen goed antwoord op zou hebben.  Je stelde een - in mijn ogen oprechte - vraag en ik gaf jou onbevangen mijn antwoord.  42.  Ik dacht dat je je vragen stelde om met alle forummers van gedachten te wisselen. Het zijn goede vragen en ik vind dat er leuke en inhoudelijk goede antwoorden zijn gegeven.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Flawless victory said:

Jammer dat je vragen geen open vragen waren dan. Dat je naar eigen zeggen een valstrik spande voor je medeforummers

Laatste opmerkingen van mij in dit draadje. En dan is, wat mij betreft, de kous af:

  • Volgens mij waren het wél ‘open’ vragen;
  • Ik stelde geen valstrik, maar had een vermoeden (op grond van ervaringen op elk forum tot nu toe).

Inderdaad had ik beter elke vraag in een eigen topic kunnen stellen. Dat was ook de bedoeling! Maar dat is dus mislukt, Ik weet nu waarschijnlijk hoe dit kwam en zal herhaling voorkomen. Ik bied mijn excuses aan voor de verwarring die ik (ongewild, maar toch) heb veroorzaakt.

Voor persoonlijke berichten of inhoudelijke vragen/opmerkingen met betrekking tot wat ik heb geschreven:

 Veritas Illustrat

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Hetairos said:

Laatste opmerkingen van mij in dit draadje. En dan is, wat mij betreft, de kous af:

  • Volgens mij waren het wél ‘open’ vragen;
  • Ik stelde geen valstrik, maar had een vermoeden (op grond van ervaringen op elk forum tot nu toe).

Inderdaad had ik beter elke vraag in een eigen topic kunnen stellen. Dat was ook de bedoeling! Maar dat is dus mislukt, Ik weet nu waarschijnlijk hoe dit kwam en zal herhaling voorkomen. Ik bied mijn excuses aan voor de verwarring die ik (ongewild, maar toch) heb veroorzaakt.

Zand erover en verder. 

De gestelde zaken zijn interessant genoeg om erop door te gaan. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Hetairos said:

Laatste opmerkingen van mij in dit draadje. En dan is, wat mij betreft, de kous af:

  • Volgens mij waren het wél ‘open’ vragen;
  • Ik stelde geen valstrik, maar had een vermoeden (op grond van ervaringen op elk forum tot nu toe).

Inderdaad had ik beter elke vraag in een eigen topic kunnen stellen. Dat was ook de bedoeling! Maar dat is dus mislukt, Ik weet nu waarschijnlijk hoe dit kwam en zal herhaling voorkomen. Ik bied mijn excuses aan voor de verwarring die ik (ongewild, maar toch) heb veroorzaakt.


Geen enkel probleem @Hetairos.  Gelukkig zijn we er samen weer uit gekomen. Het scheelt enorm veel dat er hier geen trolls en geen antitheïsten zijn.  

Laten we verder gaan met het topic.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...